منوی دسته بندی

راهکارهای بازاریابی پیامکی

راهکار های نوین پیامک برای افزایش بازدهی تولید و موفقیت تولیدکنندگان

بررسي موفقيت كشورهاي توسعه يافته، سازمان ها و شركت هاي بزرگ دنيا نشان مي دهد كه عامل مهم و اساسي موفقيت اين كشورها و سازمان ها، نيروي انساني متخصص، خلاق و با انگيزه آنها بوده است. نگاهي به موفقيت كشورهايي همانند چین ، آلمان و آمریکا در تولید طي سال هاي اخير نشان مي دهد كه عامل مهم پيشرفت اين كشورها و شركت هاي بزرگ آنها، نيروي انساني توانمند بوده است.

در دنياي رقابتي امروز، سازمان ها و شركت ها براي موفقيت در عرصه تولید ، به نيروي توانمند و خلاق نیازمندند . در واقع نيروي انساني يك سازمان، ثروت واقعي آن سازمان را تشكيل مي دهد و بدون نيروي انساني توانمند، موفقيت در اين عرصه و در دنياي پر رقابت امروز كاري سخت و نشدني است. محیط کار شاداب، توجه به نظرات و علایق کارکنان، فعالیت های جمعی خارج از محیط کار و حمایت معنوی از خانواده های کارکنان قدرت انگیزشی قابل توجهی دارند که امروزه دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست .

ارسال پیام کوتاه به کارکنان و حتی خانواده های آن ها همچنین برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی، راهکارهایی اقتصادی مناسب جهت انگیزش کارمندان می باشند .

تکنیک های انگیزش پیامکی برای افزایش بازدهی کارکنان

  1. ساعتی پیش از حضور کارکنان در محل کار با یک پیام انگیزشی، روحیه آنان را برای شروع کار تقویت کنید:

همکار گرامی از زحمات و پشتکار شما صمیمانه سپاسگزاریم

  1. دقایقی پس از خروج کارکنان از محیط کار با ارسال پیامی از حسن انجام کار آنان تشکر کنید تا بدانند ارزش وجود آن ها را درک می کنید:

همکار گرامی با تلاش شما یک گام دیگر به موفقیت نزدیک شدیم

  1. از کارکنان بخواهید ایده ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.
  2. با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به کارکنان نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید:

همکار گرامی عید سعید فطر را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نماییم

  1. موفقیت های کاری مجموعه را با ارسال پیامی به کارکنان تبریک بگویید تا آن ها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت ها شریک بدانند:

اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 9001 بدون تلاش همکاران سخت کوشی چون شما امکانپذیر نبود ما برای داشتن چنین همکارانی به خود می بالیم

  1. در مناسبت های زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جوایز ارزنده شور و نشاط را به محیط کار تزریق کنید:

جنگ صد ساله چقدر طول کشید؟ 1- 96 سال 2- 100 سال 3- 116 سال 4- 150 سال شماره پاسخ مورد نظر را برای ما پیامک بزنید

  1. با ارسال پیام به خانواده های کارکنان از آن ها تشکر کنید که با حمایت عاطفی خود به پیشرفت و ارتقاء مجموعه کمک می کنند:

بابت حمایت های عاطفی و معنوی شما از همکار ما در خارج از محل کار صمیمانه سپاسگزاریم

بانک ها و موسسات قرض الحسنه

1- اعلام افتتاح حساب، اعلام موجودی به روز با ارسال پیام کوتاه

2- اعلام قرعه کشی، اعلام اسامی برندگان، اعلام جوایز قرعه کشی با ارسال پیام کوتاه

3- اعلام شرایط وام و سپرده گذاری ها با ارسال پیامک انبوه گروهی

4- ارسال پیامک از طریق سامانه جهت پاسخ به انتقادات و پیشنهادات

5- ایجاد نظرسنجی پیامکی برای رضایت مندی مردم از انجام طرح و ارائه خدمات

6- ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضا، همکاران و…

7- دعوت اعضاء و همکاران به جلسات و سمینارها با ارسال اس ام اس

8- ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

9- ارسال اس ام اس بخشنامه ها، مصوبات و اعلام جلسات کاری به واحدهای زیر مجموعه و کارکنان

10- رسیدگی به درخواستهای واصله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه

11- ارسال پیامهای هشداری به عموم با ارسال گروهی اس ام اس

12- اعلام پیامک اخطار به مشتریان جهت اقساط معوقه (به صورت زمانبندی ماهیانه)

13- ارسال اخبار مهم بانک

14- علام تراكنشهاي انجام شده از طريق اس ام اس

15- اعلام وارد شدن به اينترنت بانك و انجام تراكنشهاي مالي از طريق اس ام اس

راهکارهای عملی در سامانه پیامکی برای پزشکان و مراکز درمانی

چرا پزشکان و خدمات درمانی نباید از تبلیغات غافل باشند

در دنیا امروز خدمات پزشکی همانند هر حرفه ی دیگه ای درگیر رقابت سنگین خواهد بود.

شما هر چقدر هم که حرفه ای و متخصص باشید به اندازه ی کسانی که شناخته شده هستند و نام مطرحی دارند انتخاب نخواهید شد.

خیلی از پزشکان و مراکز درمانی به این نکته پی برده اند و از شیوه های مختلفی برای این منظور استفاده می کنند.

در کنار سایر روش های تبلیغاتی مثل مجلات پزشکی یا بنر های تبلیغاتی، پیامک یکی از موثر ترین راه ها برای برند سازی است.

در عصر تکنولوژی تبلیغات آنلاین و از طریق گوشی همراه با فاصله ی زیادی از رقبای سنتی خود پیشی گرفته است.

در سامانه ی پیامکی شما بدون پرداخت هزینه های جانبی از طریق انواع ارسال های منطقه ای و گروهی میتونین تبلیغاتتان رو به اقشار جامعه برسونین.

اما متن های کلیشه ای رو رها کنین

بارها دیدم افراد زیادی از جامعه پزشکی ارسال پیامک تبلیغاتی انجام میدن:

نام پزشک، تخصص و آدرس و شماره تلفن …

اما باید بدونید که مردم بیشتر از اینکه تمایل داشته باشن آدرس یا شماره ای از شما داشته باشن میخوان بدونن که شما چه خدمت ویژه ای میتونین بهشون ارائه بدین و چرا باید شما رو انتخاب کنن!

وجه تمایز شما با مراکز دیگه در چیه؟

معمولا افراد جامعه در مورد مسائل روزمره با هم صحبت میکنن و برای انتخاب هاشون با هم مشورت میکنن.

متنی که برای تبلیغات پیامکی در نظر میگیرین طوری انتخاب کنین که افراد مشتاق بشن شمارو بشناسن و در مورد پیامکی که براشون ارسال کردید با هم صحبت کنن …

تو مناسبت های مختلف کوپن های تخفیف پیامکی در نظر بگیرین و یا خدمات جدید و ویژه ای که وجه تمایز شما با رقباست رو به مخاطبین ارسال کنین …

هرچقد بیشتر شناخته بشید در کنار تخصصی که دارید زمینه ساز رونق کسب و کارتان خواهد شد.

پل ارتباطی بین مراکز درمانی و مراجعه کنندگان

مراجعه کنندگان شما امروزه با انتخاب های زیادی روبرو هستند و مطمئنا شما بین چند گزینه انتخاب شده اید حالا که مخاطب اولین گام رو سمتتان برداشته شما هم با طرح یه برنامه ی ارتباطی با بیمار، نامتان رو در ذهن افراد ثبت کنید.

بهتون پیشنهاد میکنم شماره ی مراجعه کنندگان رو تو دفترچه تلفن پنل پیامکی ذخیره کنین و تو مناسبت هایی مثل روز تولدشون پیامک تبریک براشون ارسال کنید و یا میتونین هر از چندگاهی نکات آموزشی رو در قالب پیامک براشون ارسال کنید تا یه بار دیگه نام شما تو ذهنشون تداعی بشه …

این برقراری ارتباط به منظور دیده شدن شما و افزایش درآمد بهتون کمک میکنه…

از ارسال پیامک دوره ای برای یادآوری استفاده کنین

همراه شدن با مشتری باعث ایجاد حس اعتماد شما و مراجعین تان خواهد شد حس اعتماد شاه کلید ارتباط موثر و مراجعات بعدی خواهد بود.

یکی از شیوه های که پنل پیامکی در اختیارتون قرار میده امکان ثبت ارسال دوره ایه ، با این امکان شما می تونین ساعت دارو و یا تاریخ مراجعه بعدی رو به بیماران یادآوری کنین …

رضایت افراد شهرت شمارو بیشتر میکنه ، افراد راضی برای شما مشتری های بیشتری جذب میکنند، در واقع رضایت مشتری بهترین تبلیغ برای ش

با نظرسنجی پیامکی مشتری همراهتان خواهد بود

با طرح یه نظرسنجی پیامکی می تونین از افراد بخواین بدون پرداخت هزینه ی اضافی میزان رضایت شان رو از مجموعه ی شما، براتون پیامک کنن …

یا حتی با استفاده از یه فراخوان پیامکی چند پیشنهاد برای اضافه کردن خدمات جدید به مراجعه کنندگانتان رو که قبلا شمارشون رو تو پنل ذخیره کردین، ارسال کنین و ازشون بخواین انتخاب خودشونو براتون پیامک کنن تا در اولویت برنامه هاتون باشه …

و زمانی که امکان جدید به خدماتتان اضافه شد یه پیامک اطلاع رسانی به همراه تشکر برای شرکتشان در نظر سنجی و کمک به شما برای ارتقا عملکردتان، براشون ارسال کنین.

در واقع با این کار این پیام رو بهشون میدین که چقدر رضایتشان برای شما مهمه …

و علاوه بر حس خوبی که به مخاطب هاتون منتقل کردین می تونین از این نظرات برای بهبود عملکرد مجموعه استفاده کنین، شناخت بهتر نیاز مشتری و پاسخگویی به این موارد شما رو به هدفتون که جلب رضایت افراد و سودآوری بیشتره، نزدیکتر میکنه…

استفاده از وب سرویس برای آزمایشگاه ها

خوشبختانه عصر تکنولوژی کار ما رو ساده کرده، خیلی از کارهای روزمره ی ما تنها با دسترسی به اینترنت و مراجعه به سایت های مرجع بر طرف میشه، شما هم برای پیشی گرفتن از رقبا نباید از این قافله عقب بمانید …

مطمئنا دسترسی به سایت برای دریافت نتیجه بسیار راحت تر و دلچسب تر از طی مسیر های طولانی و پر ترافیک امروزه خواهد بود.

علاوه بر اون حجم کار پرسنل کمتر میشه که مطمئنا در روحیه ی پرسنل و نحوه ی برخوردشون با مراجعه کنندگان تاثیر مثبت خواهد داشت.

استفاده از وب سرویس کار رو راحت تر میکنه کافیه افراد شماره ی فاکتورشون رو به شماره اختصاصی پنل پیامکی شما پیامک کنن تا وضعیت نتیجه ی آزمایش براشون مشخص بشه …

راهکارهای عملی در سامانه پیامکی برای رستوران و کافی شاپ ها

در دنیای صنایع غذایی، به علت فاسد شدن مواد غذایی، فروش بیشتر محصولات کاملا الزامیست. در بازار پُر رقابت امروزی باید بتوانید فروش خود را به بالاترین حَد برسانید، تا از رقابت حذف نگردید. اما چگونه؟؟؟

پرسنل خوش اخلاق، غذای خوشمزه، مکان عالی، تمامی این موارد بی تاثیر نیستند ولی همیشه باید دست به سینه، چشم به راه مشتری بمانید.

آیا تا به حال، به تبلیغات فکر کرده اید؟

مشتریان را چطور از تغییر آدرس خود مطلع ساختید؟

در صورت اضافه کردن غذای جدید در منو، مشتریان خود را به چه صورت باخبر کرده اید؟

آیا مشتریان از تخفیفات شما اطلاع دارند؟

اگر تا به حال، به این سوالات فکر نکرده اید به شما توصیه میکنم حتما از تبلیغات استفاده کنید. اما چه نوع تبلیغی؟؟؟

تبلیغ از طریق روزنامه، رادیو و حتی تلویزیون راه های مناسبی هستند ولی شما باید تمام سود حاصل از این نوع تبلیغ را صرف خود تبلیغ نمایید.

یکی از تاثیرگذارترین روش های تبلیغاتی در تمام عرصه ها، استفاده از پنل پیامک می باشد. در دنیای امروز که اکثر افراد وقت خود را با گوشی همراه خود سپری میکنند، تبلیغات پیامکی روشی بسیار مناسب و کم هزینه برای افزایش فروش می باشد. پنل پیامک نه تنها یک ابزار تبلیغاتی است، بلکه میتواند به عنوان یک پل ارتباطی جهت تعامل با مشتریان نیز باشد.

با خرید پنل پیامکی میتوانید علاوه بر ارتباط برقرار کردن با مشتریان، تمامی خبرها و اطلاعات مربوط به رستوران یا کافی شاپ اعم از تخفیفات و … را با سرعت بسیار بالا در اختیار مشتریان قرار دهید و در کمترین زمان نتیجه مطلوب دریافت نمایید.

بنابراین اگر هنوز اقدام به تبلیغات ننموده اید و یا بازخورد مطلوبی از تبلیغات رسانه ای دریافت نکرده اید، پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را بخوانید.

در این مقاله سعی شده است ایده هایی را در ذهن شما ایجاد کند تا با استفاده از آن بتوانید فروش خود را به بالاترین سطح برسانید.

نمونه هایی از ارسال پیامک در زمانهای مختلف در ذیل اشاره شده است.

اطلاع رسانی افتتاحیه رستواران یا کافی شاپ

نخستین گام بعد از تاسیس رستوران، اطلاع رسانی بابت افتتاح رستوران یا کافی شاپ است. با استفاده از پنل اس ام اس، میتوانید از طریق انواع ارسال های منطقه ای و نشانه گیری دقیق، اقدام به ارسال اس ام اس نمایید.

میتوانید از طریق ارسال بر اساس کدپستی سفارشات محدوده ی انتخابی را به صورت رایگان ارسال نمایید. همچنین می توانید با استفاده از ارسال (بی تی اس) ایرانسل به شماره های فعال در محدوده ی انتخابی، ارسال پیامک انجام دهید.

اطلاع رسانی تغییر آدرس

قطعا مهمترین مسئله بعد از اطلاع رسانی بابت افتتاح رستوران یا کافی شاپ، اطلاع رسانی بابت تغییر آدرس و حفظ مشتریان می باشد.به علت عدم اطلاع رسانی بابت تغییر آدرس، خیلی از مشتریان وفادار از دست می روند و ارسال پیامک باعث ثابت ماندن این مشتریان وفادار می شود.همچنین این دیدگاه در ذهن مشتریان ایجاد میشود که رستوران بانظمی ست و حضورشان مهم است.

اگر خودتان را جای مشتری در نظر بگیرید که بعد از گذراندن مسیر طولانی و پشت سر گذاشتن ترافیک با درب بسته و تغییر آدرس مواجه شوید ، یقینا دیگر به آن رستوران نمی روید.

از این رو شما میتوانید با ارسال اس ام اس، جهت آگاه سازی مشتریان، قبل از تغییر مکان رستوران یا کافی شاپ، باعث ثابت ماندن و ایجاد حس رضایت در مشتریان شوید.

برای شنبه های خلوت خود نقشه بکشید

سعی کنید پیشنهادات خوشمزه و وسوسه انگیز به مشتریان بدهید. قوانین خاصی را برای تخفیفات و پیشنهادات خود در نظر بگیرید اما خساست به خرج ندهید به طور مثال برای تخفیفات فرصت بگذارید تا آب دستشان هست بگذارند زمین و بیایند رستوران شما.

نظرسنجی و مسابقه پیامکی

از طریق نظرسنجی می توانید به معنای واقعی مشتری مداری، رستوران خود را با نظر مشتریان خود بگردانید. برای این کار می توانید یک نظرسنجی پیامکی ایجاد نمایید و نظر مشتریان خود را در تمامی موارد اعم از ارائه خدمات، نحوه ی عملکرد، کیفیت غذا و … جویا شوید.

همچنین میتوانید برای ایجاد حس نشاط و سرگرمی، برای مشتریان مسابقه راه اندازی کنید و پس از اتمام زمان مسابقه، برنده ای را به قید قرعه مشخص نمایید. برای برنده جایزه ای در نظر بگیرید مثلا ارائه سرویس برای ۴ نفر

مناسبت های خاص

هر شخصی در زندگی روزهای مهمی دارد و قطعا یکی از روزهای مهم هر فرد، روز تولدش است.شما میتوانید در این روز علاوه بر تبریک تولد، هدیه ای نیز برای آن فرد در نظر بگیرید. این هدیه میتواند یک نوشیدنی رایگان یا ارائه سرویس با درصدی تخفیف باشد.

 بسیاری از روانشناسان جهان معتقدند که خطاب کردن نام هر شخص، احساس صمیمیت را ایجاد می کند، پس با آوردن نام مشتریان در ابتدای پیام، این احساس را در آنها ایجاد و خوشحالشان سازید.

از آنجایی که یادآوری تاریخ تولد هر شخص ممکن نیست، میتوانید با استفاده از ارسال دوره ای این غیرممکن را ممکن سازید

سفارش آنلاین

در دنیای تکنولوژی امروز، که وقت از اهمیت ویژه ای برخوردار است خیلی از رستورانها و کافی شاپ ها جهت رفاه حال مشتریان خود و همچنین تسریع در عملکرد رستوران و کافی شاپ، اقدام به ثبت سفارش اینترنتی کرده اند.

اما چرا مشتریان نتوانند با ارسال پیامک سفارش خود را ثبت کنند؟

شما می توانید با استفاده از منشی پیامکی، سفارش مشتریان را به صورت آنلاین دریافت نمایید. به طور مثال از مشتریان بخواهید جهت ثبت سفارش، نام رستوران را ارسال نمایند، پس از ارسال نام رستوران، پیامکی از طریق منشی پیامک که قبلا آماده نموده اید، جهت دریافت جزئیات سفارش ارسال گردد.

1. پیش غذا    2. نام غذا   3. نوشیدنی    4. تعداد اعضا    5. تاریخ و ساعت

بدین صورت میتوانید هم سفارش آنلاین ثبت و هم در وقت صرفه جویی نمایید.

چنانچه شما مدیریت رستوران یا کافی شاپی را برعهده دارید و قصد دارین گامی نو برای رونق کسب و کارتان بردارین. پیشنهاد میکنیم از سامانه پیامکی برای فعالیت خودتان استفاده کنین و بازخورد مثبت آن را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید، بیش از 200,000 کاربر حقیقی و حقوقی سامانه گواه این ادعا می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *