منوی دسته بندی

اهداف بازاریابی پیامکی

بازاریابی و تبلیغات پیامکی مدت زیادی نیست که یکی از المان های اصلی تبلیغات شده است و یکی از ابزار های جدید در زمینه بازاریابی به حساب می آید. اما نوپا بودن، نتوانسته جلوی استفاده و استقبال بسیار بالای صنایع و مشاغل، از این روش بازاریابی را بگیرد.

میزان تاثیر زیاد  و هزینه کم، از اصلی ترین عوامل رشد سریع بازاریابی پیامکی هستند که توانسته اند توجه افراد و سازمان های مختلف را جلب کنند. اما با این وجود، هنوز هم هستند کسب و کار هایی که در استفاده از بازاریابی پیامکی تردید دارند. شاید اصلی ترین دلیل این تردید این باشد که نمی دانند دقیقا باید چه استفاده ای از ارسال پیامک انبوه انجام دهند.

1.ارتباط با مشتری

در بین روش ها و ابزار های مختلف بازاریابی، با جرات می توان گفت که پیام کوتاه، سریع ترین است. با استفاده از پیامک می توانید در عرض چند دقیقه، صدای خود را به گوش مشتری برسانید .با استفاده از این سرعت بالا می توانید پیشنهاد هایی آنی و محدود به مشتریان خود ارسال کرده و آن ها را ترغیب به خرید و استفاده از خدمات خود کنید

2.اعطای جایزه و برگزاری قرعه کشی

یکی از بهترین راهکار ها برای بهبود وجهه برند شما برگزاری قرعه کشی و اعطای جوایز است. می توانید شماره تماس افراد را هنگامی که از فروشگاه تان خرید می کنند، دریافت کرده و سپس به آن ها اطلاع دهید که در صورت انجام خرید مجدد، نام شان در قرعه کشی ثبت خواهد شد. حتی می توانید به لیست شماره هایی که دارید، ولی تاکنون از شما خرید نکرده اند نیز در مورد قرعه کشی اطلاع رسانی کنید. با انجام این کار افزایش سریع و قابل توجهی در فروش و در سود، مشاهده خواهید کرد

3.فروش و خدمات پس از پشتیبانی

اگر به هر دلیلی تصمیم گرفته اید که پیامک تبلیغاتی ارسال نکنید، هیچ اشکالی ندارد. شما باز هم می توانید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید. ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در بسیاری از شرکت ها به صورت پیامکی رایج است. بررسی کنید و ببینید که آیا می توانید همین کار را با استفاده از پیامک انجام دهید. در این صورت خواهید توانست بخشی از خدمات پشتیبانی را به صورت اتوماتیک ارائه داده و در نتیجه، کیفیت و سرعت پشتیبانی تان را تا حد زیادی افزایش دهید

4.ارتباط با  پرسنل

هیچ دلیلی وجود ندارد که از بازاریابی پیامکی فقط برای ارتباط با مشتری استفاده کنید. می توانید از این ابزار کم هزینه در جهت افزایش کارایی پرسنل و بهبود شرایط کاری نیز بهره ببرید. بسته به فعالیتی که دارید و ساختار سازمانی شرکت تان، می توانید از پیامک برای ارتباط با کارکنان استفاده کنید. این کار مخصوصا برای شرکت هایی که قسمتی از کارکنانشان در شهر های دیگری مشغول به کار هستند، مفید و اقتصادی است

های اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه ها اس ام اس دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و… می باشد.

یک نظر

  • تست دیدگاه ها گفت:

    تست دیدگاه ها

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *