امکانات پیام رسان Hisms
ردیف | امکانات | پنل استاندارد | پنل برنزی | پنل نقره ای | پنل طلایی |
---|---|---|---|---|---|
1 | سرویس اعتبارسنجی | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
2 | پیامک رایگان | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
3 | مدیریت مخاطبین | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
4 | ارسال پیام زمان دار | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
5 | ارسال پیام هوشمند | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
6 | مدیریت متون آماده | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
7 | کارت ویزیت | × | ☑ | ☑ | ☑ |
8 | منشی پیامک | × | × | ☑ | ☑ |
9 | نظرسنجی | × | ☑ | ☑ | ☑ |
10 | تست اولیه رایگان | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
11 | ارسال و دریافت پیامک تعاملی | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
12 | ارسال پیام انبوه | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
13 | ارسال پیام صوتی | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
14 | مدیریت محتوا | × | ☑ | ☑ | ☑ |
15 | مسابقه | × | ☑ | ☑ | ☑ |
16 | کدخوان | × | ☑ | ☑ | ☑ |
17 | پیام مناسبتی | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
18 | انتقال پیام | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
19 | تیکت | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
20 | مدیریت مشتریان چند سطحی | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
21 | اعلانات | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
22 | مدیریت کاربران | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
23 | ارسال از نقشه | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
24 | مدیریت پیام های دریافتی | ☑ | ☑ | ☑ | ☑ |
25 | ایجاد کاربر زیر مجموعه | × | × | ☑ | ☑ |
26 | ارسال از موبایل | × | ☑ | ☑ | ☑ |
27 | قرعه کشی | × | × | ☑ | ☑ |
ارسال و دریافت پیامک تعاملی:
در این بخش کاربران با استفاده از سر شماره های که سامانه به صورت اختصاصی در اختیار آنها قرار داده است امکان ارسال پیام تعاملی به فهرست مخاطبین و یا شماره های دیگر را دارند، این سامانه گزارشی دقیق از وضعیت تمامی پیام های ارسال که شامل وضعیت پیام ارسالی و زمان دقیق ان است را ارایه مینماید و همچنین کاربران در این سامانه امکان مشاهده پیامک های دریافت شده بر روی سر شماره خود را دارند.
ارسال پیام صوتی:
در این سامانه امکان امکان ارسال پیام صوتی به مخاطبین و یا شماره های منتخب و نیز به صورت انبوه امکان پذیر است، در این سامانه یک ابزار قدرتمند ویرایش فایل صوتی قرار داده شده است که کاربران به راحتی امکان ویرایش و میکس فایل های صوتی خود را داشته باشند .
پیام مناسبتی:
این سرویس به کاربران این اجازه را میدهد که در مناسبت های مختلف و یا روزهای تولد مخاطبین خود متن مناسبی را به انها ارسال نماید .
انتقال پیام:
در این سرویس این امکان فراهم شده است که پیام های دریافتی کاربران از طرق مختلف مانند email یا پیام به آنها ارسال گردد .
ارسال از موبایل:
این سرویس این امکان را به کاربر میدهد که متن پیام خود را با رعایت الگوی خاصی به سامانه ارسال کند و سامانه نیز بر اساس آن الگو متن را به گیرندگان نهایی ارسال نماید .
تیکت:
با توجه به گستردگی کاربران و تعدد آنها سامانه تیکت طراحی و اجرا شده است که کاربران بتوانند سوالات خود و درخواست های خود را در سریع ترین زمان ممکن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت نمایند .
منشی پیامک:
در این سامانه امکان تعریف یک منشی پیامکی به منظور پاسخ دهی و اطلاع رسانی سریع و دقیق جهت افزایش سرعت و کیفیت تعامل با مخاطبین مشاغل مختلف دیده توسعه و اجرا گردیده است .در این سرویس کاربر با تعیین کدهای مختلف و پاسخ متناظر برای آنها بر روی سرشماره های اختصاصی خود این سرویس را ارایه مینماید .
اعلانات:
در سامانه، های اس ام اس تمامی خطا ها و یا اطلاع رسانی هایی که باید به کاربر اعلام شود در قالب notification و یا پیامک و یا ایمیل ارسال میگردد.
مدیریت مشتریان چند سطحی:
در این سامانه امکان تعریف مشتریان به صورت چند سطحی و قابلیت مدیریت هر شاخه توسط کاربر parent آن شاخه امکان پذیر است .این قابلیت باعث مدیریت بهتر مشتریان زیر مجموعه میشود.
ارسال پیام انبوه:
در سامانه های اس ام اس کاربران میتوانند با توجه به نیاز خود بر اساس نحوه اطلاع رسانی یکی از روش های (شهر و استان،کد پستی،بانک مشاغل،انتخاب از نقشه) را انتخاب نمایند .سامانه گزارش دقیقی از هزینه پیام ارسالی، تعداد پیام ارسالی به کاربر ارایه میکند و در انتها در صورت عدم ارسال به پیامک به تعداد درخواستی کاربر هزینه تعداد ارسال نشده به حساب آنها واریز میگردد.
مدیریت محتوا:
در این سامانه ابزاری قدرتمند و کامل جهت ایجاد محتوای همانند بک صفحه وب ایجاد گردید ه است که کاربر میتواند با استفاده از ان محتوای خود را با استفاده از صوت و تصویر ایجاد کرده و به مخاطبین خود اطلاع رسانی کند .
مسابقه:
در سرویس مسابقه این امکام وجود دارد ک برای یک مسابقه مراحل مختلف و برای هر مرحله سوالات گوناگون تعریف نمود.و برای هر سوال گزینه های متعدد در نظر گرفت . در این سرویس امکان تعیین قوانین ورورد به مرحله بعد شامل حداقل امتیاز و یا تعداد سوال صحیح در نظر گرفته شده است .
کدخوان:
در این سرویس کاربر کدهای مورد نظر خود را در سامانه وارد کرده و سرویس خود را ایجاد مینماید که امکان استعلام کدهای وارد شده از طریق مخاطبین امکان پذیر است . این سرویس در صنایع مختلف و تولید کنندگان به منظور تایید اصالت کالا بیشترین کاربرد را دارد .
کارت ویزیت:
در این سرویس کاربر اطلاعات شغلی و یا ارتباطی خود را از طریق فرم های مربوطه وارد مینماید و و از طریق شماره های اختصاصی خود اطلاع رسانی مینماید.
مخاطبین:
در سامانه مدیریت مخاطبین امکان افزودن کاربران در گروه های مختلف و دسته بندیبه دلخواه کاربر وجود دارد .
نظرسنجی:
در این سامانه امکان تعریف نظرسنجی با سوالات گوناگون دارد و که مخاطبین از طریق ارسال گزینه های مشخص در نظر سنجی شرکت مینمایند و سامانه گزارش تفضیلی از شرکت کنندگان و آمار آنها را در اختیار کاربر میگذارد.
مدیریت کاربران:
در این سامانه امکان مدیریت کاربران و تعیین نقش ها و تعیین دسترسی ها به سیستم جامع دیده شده است و به راحتی میتوان دسترسی ها را مدیریت نمود .