منوی دسته بندی

امکانات پیام رسان Hisms

ردیفامکاناتپنل استانداردپنل برنزیپنل نقره ایپنل طلایی
1سرویس اعتبارسنجی
2پیامک رایگان
3مدیریت مخاطبین
4ارسال پیام زمان دار
5 ارسال پیام هوشمند
6مدیریت متون آماده
7کارت ویزیت×
8منشی پیامک××
9نظرسنجی×
10تست اولیه رایگان
11ارسال و دریافت پیامک تعاملی
12ارسال پیام انبوه
13ارسال پیام صوتی
14مدیریت محتوا×
15مسابقه×
16کدخوان×
17پیام مناسبتی
18انتقال پیام
19تیکت
20مدیریت مشتریان چند سطحی
21اعلانات
22مدیریت کاربران
23ارسال از نقشه
24مدیریت پیام های دریافتی
25ایجاد کاربر زیر مجموعه××
26ارسال از موبایل×
27قرعه کشی××

ارسال و دریافت پیامک تعاملی:

در این بخش کاربران با استفاده از سر شماره های که سامانه به صورت اختصاصی در اختیار آنها قرار داده است امکان ارسال پیام تعاملی به فهرست مخاطبین و یا شماره های دیگر را دارند، این سامانه گزارشی دقیق از وضعیت تمامی پیام های ارسال که شامل وضعیت پیام ارسالی و زمان دقیق ان است را ارایه مینماید و همچنین کاربران در این سامانه امکان مشاهده پیامک های دریافت شده بر روی سر شماره خود را دارند.

ارسال پیام صوتی:

در این سامانه امکان امکان ارسال پیام صوتی به مخاطبین و یا شماره های منتخب و نیز به صورت انبوه امکان پذیر است، در این سامانه یک ابزار قدرتمند ویرایش فایل صوتی قرار داده شده است که کاربران به راحتی امکان ویرایش و میکس فایل های صوتی خود را داشته باشند .

پیام مناسبتی:

این سرویس به کاربران این اجازه را میدهد که در مناسبت های  مختلف و یا روزهای تولد مخاطبین خود متن مناسبی را به انها ارسال نماید .

انتقال پیام:

در این سرویس این امکان فراهم شده است که پیام های دریافتی کاربران از طرق مختلف مانند email یا پیام به آنها ارسال گردد .

ارسال از موبایل:

این سرویس این امکان را به کاربر میدهد که متن پیام خود را با رعایت الگوی خاصی به سامانه ارسال کند و سامانه نیز بر اساس آن الگو متن را به گیرندگان نهایی ارسال نماید .

تیکت:

با توجه به گستردگی کاربران و تعدد آنها سامانه تیکت طراحی و اجرا شده است که کاربران بتوانند سوالات خود و درخواست های خود را در سریع ترین زمان ممکن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت نمایند .

منشی پیامک:

در این سامانه امکان تعریف یک منشی پیامکی به منظور پاسخ دهی و اطلاع رسانی سریع و دقیق جهت افزایش سرعت و کیفیت تعامل با مخاطبین مشاغل مختلف دیده توسعه و اجرا گردیده است .در این سرویس کاربر با تعیین کدهای مختلف و پاسخ متناظر برای آنها بر روی سرشماره های اختصاصی خود این سرویس را ارایه مینماید .

اعلانات:

در سامانه، های اس ام اس تمامی خطا ها و یا اطلاع رسانی هایی که باید به کاربر اعلام شود در قالب notification  و یا پیامک و یا ایمیل ارسال میگردد.

مدیریت مشتریان چند سطحی:

در این سامانه امکان تعریف مشتریان به صورت چند سطحی و قابلیت مدیریت هر شاخه توسط کاربر parent آن شاخه امکان پذیر است .این قابلیت باعث مدیریت بهتر مشتریان زیر مجموعه میشود.

ارسال پیام انبوه:

در سامانه های اس ام اس کاربران میتوانند با توجه به نیاز خود بر اساس نحوه اطلاع رسانی یکی از روش های (شهر و استان،کد پستی،بانک مشاغل،انتخاب از نقشه) را انتخاب نمایند .سامانه گزارش دقیقی از هزینه پیام ارسالی، تعداد پیام ارسالی  به کاربر ارایه میکند و در انتها در صورت عدم ارسال به پیامک به تعداد درخواستی کاربر هزینه تعداد ارسال نشده به حساب آنها واریز میگردد.

مدیریت محتوا:

در این سامانه ابزاری قدرتمند و کامل جهت ایجاد محتوای همانند بک صفحه وب ایجاد گردید ه است که کاربر میتواند با استفاده از ان محتوای خود را با استفاده از صوت و تصویر ایجاد کرده و به مخاطبین خود اطلاع رسانی کند .

مسابقه:

در سرویس مسابقه این امکام وجود دارد ک برای یک مسابقه مراحل مختلف و برای هر مرحله سوالات گوناگون تعریف نمود.و برای هر سوال گزینه های متعدد در نظر گرفت . در این سرویس امکان تعیین قوانین ورورد به مرحله بعد شامل حداقل امتیاز و یا تعداد سوال صحیح در نظر گرفته شده است .

کدخوان:

در این سرویس کاربر کدهای مورد نظر خود را در سامانه وارد کرده و سرویس خود را ایجاد مینماید که امکان استعلام کدهای وارد شده از طریق مخاطبین امکان پذیر است . این سرویس در صنایع مختلف و تولید کنندگان به منظور تایید اصالت کالا بیشترین کاربرد را دارد .

کارت ویزیت:

در این سرویس  کاربر اطلاعات شغلی و یا ارتباطی خود را از طریق فرم های مربوطه وارد مینماید و  و از طریق شماره های اختصاصی خود اطلاع رسانی مینماید.

مخاطبین:

در سامانه مدیریت مخاطبین امکان افزودن کاربران در گروه های مختلف و دسته بندیبه دلخواه کاربر وجود دارد .

نظرسنجی:

در این سامانه امکان تعریف نظرسنجی با سوالات گوناگون دارد و که مخاطبین از طریق ارسال گزینه های مشخص در نظر سنجی شرکت مینمایند و سامانه گزارش تفضیلی از شرکت کنندگان و آمار آنها را در اختیار کاربر میگذارد.

مدیریت کاربران:

در این سامانه امکان مدیریت کاربران و تعیین نقش ها و تعیین دسترسی ها به سیستم جامع دیده شده است و به راحتی میتوان دسترسی ها را مدیریت نمود .